ちょー貧乏家族に育った私が
アメリカで国際結婚をするまでの話です




16621C1E-93D9-4999-9E63-232C0154468A




 father 
Alcoholic and violent 
I used to hate him because he would hit my mother 
He had very hard life when he was young

父ちゃん
酒飲みで呑むと暴力的な父ちゃんでしたが
昔から色々と苦労した父ちゃんです


Mother 
Very patient, very hard working 
She was hard of hearing 
She was small like me. I respect her the most.



母ちゃん
とても忍耐強く、とても勤勉で難聴があります
母も私のようにとても小さいです
わたしが世界で1番尊敬する人です


Older brother 
His mother died when he was 2 
He was a mischievous child
He had difficulties in his life when he got older


兄ちゃん
産みの母親が2歳の時に病死
とてもやんちゃ坊主だったそうですが
成人してからよても苦労する出来事が起こりました




Older sister 
She had an interesting sense of humor 
She thinks she is a city girl
I am proud of my beautiful, soft hearted sister 


姉ちゃん
かなり面白いユーモアセンスがある
自分の事を都会人と思い込んでいたい姉ちゃん
心優しい自慢の美人姉ちゃん



Me
I am only 4'7"tall



身長たったの143センチのちびかーちゃん


younger brother 
He is very smart
He is the kindest person in our whole extended family


とっても優秀で
親戚中で一番優しいと有名です





515FA649-AC35-4AE7-A841-5F598A067F8A





結婚後
ブログに出てくるのはまだまだ後の事ですが
自分の子供たちも波乱万丈の
人生が待っているとは思ってもいませんでした